Tradera = Fiasko

2009-11-11 / 18:42:03
Jag har hållt på o mejla med den där idioten till säljare som hade kameran jag vann. verkar om man kan läsa idiotens taskiga svenska som att den är skickad. Men fy fan! Nu är de bara o hoppas att jag får allt för det verka inte så i mejlen då jag inte ville sätta in ytterliggare pengar till frakten! Lite koll får man ha om man säljer saker på den sajten som fraktkostnader. O sen bli irriterad när man svarar.. Kokar över vilken tyken människa!!

Hon får varken positivt omdöme av mig, så ska jag skicka in mejl konversationen till tradera. hmpf.

Är hemma från Malmö nu iaf. skönt de. Men är på grymt dåligt humör pga de ovan nämnda!!
Kommentarer!
Postat av: Nen

Stackare de låter inget kul alls. Speciellt inte när det handlar om lite mer pengar. Hoppas att du får med allt i vart fall. De e ju inte ditt fel att säljaren inte kollar upp sådant innan.



Hade du kul i malmö?



Kramar

Kommenterat - 2009-11-12 / 11:42:46  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: