"Visa tänder"

2009-11-14 / 21:52:26

Är sjukt trött idag lr har varit det sen i onsdags.. galet.. men de går i vågor de där.. =/ Tyvärr..
Eftersom jag nu var så trött så begav jag mig in till stan för att piggna till o förnya make-up boxen lite.. Pallar inte att se ut som en fjoårtis längre med ett kaklat nylle.. hehe så nu återgår vi till likansikte i vanlig ordning för nått annat som solare hinns bara inte med. 

Sen klev jag in på JC och där mitt framför mina ögon så hängde samma väst som jag prova 700 ggr när ja o Linda va ute på shopping men tyckte den var lite dyr då så jag avvakta.. haha o nu e den min bara min super duper nöjd hihi..

Skumheter som pågår annars; jag sitter hemma en lördagkväll med en molande värk i käften (ala stinos visa tänder som är på djävelhumör)
T sitter hemma med smärtstillande o kan knappt prata (pga av de visa tänderna..)

Så nu har vi lagt ner detta här med att chatta med varann.. tror jag ska nana kudden snart istället för inte är det något bra på tv heller... =D
Skönt med en helg som inte är bokat för något utan att man kan sitta här o dega bäst man vill : )

Kommentarer!
Postat av: Nen

Vart tog du vägen?

Du missade ju gossip ju...

Kommenterat - 2009-11-15 / 22:12:26  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: