Glatt överraskad

2009-10-15 / 22:07:34
Sammanfattar mycket. Denna veckan har varit ortoligt intensiv måste jag medge, även om det är roligare än när det inte händer något alls.

Lördag: Torp köpcentrum med familjen (blev överby i slutet för Torp var värdelöst)
Söndag: Ägnades till att söka info. inför lillebrors framtida yrke (tog flera timmar, haha så kan det gå) men även lite plugg.
Måndag: Praktik
Tisdag: Praktik/Sista gruppsamtalet, avslutade dagen med att inhandla ett par skinnstövlar för 1800:-
Onsdag: Sovmorgon/ Praktik/Studiebesök (T kom hit :P Underbara man)
Torsdag: Skars skolscen med teaterföreställning kände mig mycket kulturell ;D Sedan rundtur på skolan
Lämnade tillbaka skinnstövlarna hihi
Fredag: Examination i samtal.. hmm.. Sen ska T o Wilma komma tillbaka igen =)
Lördag: Shopping
Söndag: chilla =))

Jo det var så att jag talade med T på onsdagen, då hade han köpt en tågbiljett hit på fredag kväll och jag förklarade att han tagit fel på helg men han envisades med att han minsann tänkte komma till landet båda helgerna. Senare när jag ringde sa han att de höll på o grejja med M:s bil för att den varit borta ett tag  haha  men ack så fel.. han lurade mig verkligen där =)

Kl 21.00 låter det som fan utanför mitt sovrumsfönster och jag ropar på pappa och frågar honom vad det är för jävla idiot som kört in på gården så sent på kvällen.. (Vilket vi mycket snart blev varse) haha för det var T o Wilma i vår nya fina vinröda ovlov.. Jag blev sååå överraskad ;D
Så de sov över och begav sig hemmåt igen idag.. Men det gör inget för nu skulle de ju komma hit igen imorgon.. =)

Vad beträffar stövlarna kunde jag bara inte behålla något som kosta en tredjedel av bilen haha
Nä de kändes helt enkelt inte helt 100 o de vill man ju när man lägger mycker penagar på dem. =)

A men shit alltså jag e ju inte snabb iaf.. haha men nu är läkartiden bokad äntligen.. Känns helt sjukt =S men nu skall vi få bukt med det här, är verkligen på tiden =D

Ikväll har jag fått Lissy till att vara med på longering kan lova att det tog tid innan hon begrep att jag inte ville köra följa John för en gångs skull.

Hoppas ni alla har en underbar höst..



Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Nen

Haha dom höll på med den hela dagen för att få den i ordning till han skulle åka till dig. Dom har lagt ner energi på den vill ja lova. Jag förstår dig med stövlarna jag blev rätt chockad själv när Mikael sa vad den kostade.



Du har väll inte missat att de e gossip girls på söndag =O)



Kramar

Kommenterat - 2009-10-16 / 12:00:27  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: