Händer mer än man tror

2009-10-04 / 16:46:28
Första veckan på praktiken har passerat, bara 3 veckor kvar tills mina guldklimpar kommer hit =D
Igår var vu ute och tömkörde Chiquita, vilket vi gjort hela veckan, fast igår fick hon bett i munnen o trassla med hela vägen så hon hade fullt upp med det och mindre tid gick till att krångla för väder och vind. Lillbror fick rida Lizzy, tyckte det var bra om hon också kunde komma med ut en sväng hihi

Sen var det till att städa iordning stallet, och fixa lite om man ska vara här o grejja i tre veckor till så vill man ha ordning omkring sig =)

Katterna ligger o hårar ner min säng bäst de kan fast de vet att de inte får vara i detta rum.. hmm men har man hjärta att skicka ut dem.. nepp blir till o byta lakan så man slipper tät näsa.. Har ju varit förkyld hela veckan mer eller mindre men använd den fantastiska nässprayen Otrivin comp, visst lite näsblod, men annars toppen!! ; D

Jag o mammi var på en föreläsning på stadsbiblioteket i måndagskväll om en tjej som haft köpstopp 1 år visserligen var det 2007 men lite kul att höra hur hon gått tillväga för att lyckas.. En göteborgare som har sitt arbete inne i nordstan några våningar upp och passerar alla butiker flera ggr per dag =) 30 årig 2 barnsmor med man. Här har ni en länk till hennes blogg:  http://notbuying.blogspot.com/ 

Denna veckan står Göteborg och simning på schemat annars hoppas jag på ett visst lugn ?=)
Hade gärna varit med på tackmiddagen i lördags men frågan är om jag pallat att åka ifrån dem en gång till mitt psyke är inte tillrääckligt stabilt för detta ännu.. skumt.. =/

Inatt satt jag o lillebror o tittade på film han gav upp kl 03.00 o jag vid 04.45 =D Många bra filmer på en natt =)

Filmerna handlade om allt från att fria till första bästa, musikal med en köttätande växt, Jennifer Aniston i The good girl, och en läkare från Hollywood som flyttade ut till den lilla staden Grady... : ))

Ikväll ska jag se om jag vågar mig på att se filmen 1408, har förberett mig mentalt för den gaanska länge hihi
Ne om man skulle ta och hoppa ur pyjamasen och göra klart inför den kommande veckan =)

+ att vi skall på Ljusvisning i Grästorp ikväll =) Ska se om man inte kan ta lite fina bilder =)

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: