Knäppt!

2009-10-28 / 19:04:55
Så irriterad idag, om 3 månader blir vi utan internet i 3 veckor och jag bävar redan.. =( Var så förbannad och den stackars supportkillen fick lyssna till sina egna ord gång på gång när jag upprepa allt han sa 3 ggr haha

Sen har här tvättats och städats nått skall vi ju syssla med ;P Bara att när tvättmaskinen skulle tömma då svämma de över och min händige kar sa - hmm vi får ringa någon imorgon som fixar detta.. HA, jag greppa tag i saken med en gång och nu var det löst hihi man kan om man vill..

Nu skall kvällen ägnas till att sätta kort i våra "nya" ramar som legat här bra länge. Typiskt bara att alla kort ligger på min data så jag måste flytta över dem till den stationära först suck.. menmen.... så kan de vara..

Så har jag o T varit på Backa o inhandlat stövlar orka inte vänta på de där skinnstövlarna som jag aldrig hittar =/
Vilken tur sen Linda att jag inte rent spontant bad T släppa av mig hemma hos er för där hade ju ingen varit.. =)

Ne får väl sätta igång nu.. men börjar bli lite trötter satt uppe till halv 6 denna morgon och titta på alla avsnitt av brothers and sisters för jkag kunde bara inte hålla mig längre haha

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: