(r) Gossip o Höst

2009-10-26 / 10:47:35
haha här tänkte jag minsann att jag beger mig in till stan för lite shopping då det inte blev mycket med det igår när jag tillägnade dagen till T =)
Faaast kl 13.35 är reprisen av Gossip girls som jag missade igår så det blir till att lugnt och stilla vara hemma, tror inte att jag hinner åka in till stan innan i vilket fall sen.. har tid hos doktorn kl 16 och är det något jag avskyr att göra så är det att stressa så det lutar åt en dagstripp imorgon.. ; D

Måste säga att hösten är som en påse nötter, många varianter av den men blir snabbt tråkig.
Fortsätter detta tråkväder så kräks jag, behöver sol, d vitaminer och värme mmmm

Nepp nu ska kaffet sättas igång, Wilmis behöver kliva upp och kanske lite tända ljus så här i mörkret ; )

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: