Shopping/Halloween

2009-10-29 / 15:29:37
Stayups - check
Stövlar - check
Skjorta - check
Underkläder - check

Denna HALLOWEEN kommer bli toppenbra hihi

Har precis varit o inhandlat det sista samt dop present =)
Åkte med grabbarna grus till backa för att sedan bege mig ensam in till stan.. Inte ofta jag e så tyst så de glömmer av mig pojkarna.. När vi hamna utanför biltema kommer T på att oj Stino e ju med i bilen också och frågar så snällt om jag kan gåå därifrån.. Tur Mikael var gentleman nog och körde mig dit jag skulle för man kan ju inte gå så lång när man har klackskor.. hihi Tack så mycket!!

Men man spenderar lätt mycket pengar på kort tid så jag fick skynda mig hem för att det inte skulle bli värre haha
men fick iaf ett par jätte fina silverörhängen gratis idag o det är ju aldrig fel..

Nu väntar jag på att ugnen skall bli varm så att jag kan slänga in fiskgratängen i väntan på att T skall komma hem igen.. undrar jagb om det inte blir ett varmt bad med tända ljus efter maten *myyys*
Kommentarer!
Postat av: Nen

Va ska du göra för skojsigt då? Blir det maskerad kanske? Kram Kram

Kommenterat - 2009-10-29 / 19:04:36  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: