Älskade pissekatt ;D

2009-09-29 / 12:01:51
Han e skabbig, han e tovig, han har fästningar och ligger o sover i min säng.. *myys* Han har vett till o veta när det är mattis som kommer hem får då är man så bortskämd att om man inte blir klappad tillräckligt då hugger man =) Dessutom vet han att nu väntar bad, borstande, fästingplockande och avlusningsmedel.. hihi

Ne ska försöka plugga färdigt i mitt förkylningsmål.. bläää... Så att man är väl förberedd när gruppträffar och andra samtal skall genomföras. Får nog öva på lillebror sen.. =P

Ska se om han hade vett till o fixa med det jag bad honom om idag.. hmm

Får bli till o hämta hästarna idag istället för hemma var jag inte försen kl var 20.45 igår.. 12 timmar tidigare hade jag lämnat hemmet mkt nervös inför min första dag.. =)

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Nen

De va värst vad har det tagit åt dig? Skrubba ordentligt bakaom örenen å i då medans du ändå håller på =O)



Lycka till

Kommenterat - 2009-10-01 / 15:09:00  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: