Fullt upp =D

2009-09-06 / 19:05:45
Hejhej, Nu var jag tillbaka igen, eller någorlunda iaf. för Oj så mycket som skall hinnas med på kort tid jag kommer mer lr mindre bo i böckerna den kommande månaden.. 11 examinationer på 8 veckor, varav större delen skall vara klar inom de närmsta två veckorna.. Så det kommer verkligen bli tajt om tid.. huh..

Fredag, När jag kom hem från Malmö så var jag helt slut efter 3 dagar med intensiva föreläsningar och kursintro så det blev en sväng till Pizzerian för mat sedan somnade jag i soffan när jag väl kommit hem..

Lördagen begav sig jag o T till Ullared, o den som inte behövde köpa några nya kläder inhandlade mest haha men de e väl som det brukar.. Så var det till att skynda hem för vi skulle iväg till klubben o grejja resten av kvällen..

Söndagen var det sovmorgon, plugg o en tur till backa på schemat så där fick jag köpt mig nya dojjor att ha på praktiken.. så hade T lagat mat lagom till jag var hemma igen, var ju så underbart väder så det var riktigt skönt att komma ut på siista cykelturen innan vintern =) Tyckte både jag o svärmor.. o nu blir det plugg för hela slanten =D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: