Lillasyster på liseberg ;D

2009-09-20 / 00:09:16

Vi kom iväg runt 11.30 härifrån idag och begav oss till Liseberg, där vi åkt som galningar.. Var bra länge sen som man verkligen åkte de attraktioner som finns =)
Provsmakat en Ben & Jerry glass och bara levt på skräpmat hela dagen, det känns i magen nu vill jag lova hehe
Här kommer lite bilder från Pariserhjulet och spegelhuset =) Bilder på spelningen får vi ta imorgon för de blev inge vidare med min mobil..








Sedan avslutade vi dagen med att lyssna på Lillasyster som spelade, härligt jag o mammi, medan pojkarna spelade och åkte en sista runda =)

När mamma frågar om vi verkligen ska stå längst fram (är ju inget dåligt ljud i de högtalarna) så säger jag ska bara se om det är nån här som man känner igen, men hinner inte mer än vända mig om så står T o resten av klubbmedlemmarna på plats för att lyssna till samma som vi hihi kul överraskning.. Jag som inte sett T sen igårkväll.. Världens bästa avslut på en helt underbar dag.. Varför betalar man för att må illa en hel dag, man yndrar ju haha

Kommentarer!
Postat av: Nen

Ja de hade ju inte vart fel å stå där å rockat. Istället satt man här i denna jävla skit håla. De ska bli så skönt när de blir fredag.



När börjar praktiken?



Kramar

Kommenterat - 2009-09-21 / 22:33:34  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: