Striden mot tröttheten har startat!!

2009-09-23 / 16:06:25
Kan man lugnt säga T gick upp tidigt för att besiktiga bilen, kom hem igen Jag ligger fortfarande och sover.. Zzzz
Hör nån stanns långt bort BILEN GICK nästan IGENOM.. Gött tänkte jag o fick ett papper uppstucket under näsan.. baa, sånt vill man inte läsa nyvaken, vänder mig om sover vidare tills T kommer och väcker mig igen o säger är det inte du som har tenta på fredag kl är halv 12 fanfanfan

fixar kaffe o äter lite frukost beger mig till Backa för att se om de har fått in min kappa än.. Jag SKA ha en kappa =P kikar runt lite överlag.. hittar inte det jag ville ha åker till Utby favvostället o trycker i oss varsin pizza fortfarande lika trött jag fattar inte kommer hem o har fortfarande inte öppnat böckerna , vi som ska diskutera inför tentan kl 20 ikväll ... TRÖTT!!

Får trycka i mig lite mer kaffe och vitaminer kanske.. Pizzan tog definitivt kål på mig, brukar äta en halv.. ;P
Trodde jag skulle bli piggare av en dusch, kaffe, frisk luft.. men det kommer sluta med att lilla Christina tar en tupplur.. Är det vädret eller hormonerna som spökar...

Hur har er dag varit??
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: