Tråkigheter

2009-09-17 / 00:10:55
Nu är självaste skolveckan över och hemstudier väntar.. Sen blir det Liseberg på lördag med familjen myys =D

Idag kom jag hem på strålande humör och fick så tråkiga besked så luften gick ur mig.. :'(
Jag säger då det hur mycket ska behöva hända på kort tid.. Med det är väl som bror sa; nu kan det bara bli bättre..?? Vi får väl se hur det är med den saken..

Idag gadda sig lillebror och på lördag ska jag vara den första att kika hur det blev =P spännande

Anyway längtar till december nu är endast 3½ månad kvar så har jag gjort halva tiden på plugget fattar inte att det går så fort som det gör.. =D
Kommentarer!
Postat av: Nen

De lät inget kul alls. Vad är det som hänt tro?



Nu e de bara en vecka kvar sedan komnmer jag hem.



Kramar

Kommenterat - 2009-09-18 / 10:01:13  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: