Bilder & en tvättupptäckt

2009-09-09 / 23:44:52

Man måste hafva kläder i tvättkorgen, annars blifva det ingen plats i garderoben för nya!!

En underbart korrekt upptäckt efter dagens 8-16 jobb i tvättstugan.. Ingenting får plats om man inte har typ hälften i tvättkorgen haha Men nu när allt verkligen ALLT är tvättat, är det bara till o sätta igång med nya ideér för vad man kan mixa o matcha hehe

T:s kommentar ett plagg till vare sig det är ytterplagg, innerplagg eller skor så måste något åka.. =S ohno tänkte jag o började fundera över vad i min underbara garderob från året 09 som skulle kunna försvinna och bestämde mig för att allt är så bra att ha, så så det får vara kvar, så får skor o andra plagg smyga in i lyan ett tag fram över =P

Har inte tagit så mycket bilder det sista blev änna avskräckt efter senaste framkallningen o allt jobb med de.. gah, o bara tanken på att 500 bilder till ska printas ut ger mig stora skällvan.. men jag tänkte iaf bjuda på lite släktbilder från när vi firade lillebror o storasyster samt en bild på Mitt rosa hår =) Wilma ska givetvis få vara med på en kant oxå..



Arga katten, har aldrig sett han resa pälsen så mkt som han gjorde denna dag =P Tuffen i ett nötskal hihi

     
Litet kalas med livliga diskussioner.. ;D Wilmas nya säng bredvid hennes egen soffa o korg, men hon gillar att variera sovplats och det är henne väl unnat =)



och sist men inte minst, här ser ni nu mina "röda" "slingor" som snarare liknar en rosa lugg på denna bild hihi
Dagens outfit av makeup, man måste fräsha upp sig efter en dag i en varm stuga ;P 
Igår bestämde jag mig för mitt vad som skall bli mitt nya verk på ryggen XD men dessvärre får jag fortsätta kika efter en duktig gaddare för han har 2 års väntelista den jag hade önskat att få komma till, fast på 2 år hinner jag definitivt spara ihop till den lilla skapelsen hehe

Wellwell, det bästa med hela denna dagen, var när T kom hem från klubben med världen leende på läpparna och sa: - Å vad du är fin.. det är så härligt att komma hem till en sån vacker tjej *myys* Så gick vi tillsammans ut på en kvällspromenix med Wilma.. . Mee Like...

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: