Förkylningssjuka

2010-04-23 / 20:44:17
Idag är jag mer förkyld än jag var igår... konstaterat..

Men begav mig till körskolan o plugga teori sen åkte jag med stefan i bilen när T körde trafik, var en mkt trevlig timma som jag lärde mig mkt på =) Sen var det ju trevligt sällskap också, o det vägde givetvis upp till 100%, han e galet grym hihi

Väl hemma igen är jag så sjukt rastlös o ändå orjar jag inget med denna skalle som väger bly :P
Så jag knaprar popcorn o sitter här o ugglar i väntan på att T skall komma hem från jobbet för att inte vilja umgås med sin sjukling till dam. ;( så egentligen undrar jag vad jag väntar på. Försökte sova en timma förut med inte gick det för jag kunde helt enkelt inte andas :P

Funderar på att bege mig till mc live mässan imorgon, för T jobbar, är bortbjuden men som det känns nu är det en riktigt dum idé att åka bort i helgen.

Bara att fundera vidare. Längtar till nästa körlektion, fan vad jag ugglat på youtube för att se hur de gör. O nu är jag super taggad att prova o fixa det!!

xoxo
Kommentarer!
Postat av: Josephine

Du har så rätt så rätt. Det svåra är att släppa taget bara. Men nu känns det hela mycket lättare. Nya tag och som du säger... 2010 kommer säkerligen bli ett toppenår oavsett :)

Hoppas allt är bra med er annars, ta hand om er.

Kramkram

Kommenterat - 2010-04-23 / 20:53:50
Postat av: Nen

FY inget kul att va sjuk men de va väl inget annat att räkna med.

Jag var ute å läste lite om de där du vet å jag tror faktiskt jag ska prova med. Hmm fast jag vänta nog på dina resultat det e ju trots allt ett tag kvar innan jag kan prova =O)

Kommenterat - 2010-04-24 / 08:43:26  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: