Härlig dag =)

2010-04-19 / 23:54:19
Jobbade mellan 9.45-16 sen bar det iväg till en skolkamrat för att klottra ihop ett arbete som skulle göras, gick riktigt smidigt måste jag säga o mysigt var det med mat o fika som bjöds på =)

Väl hemma så drömde jag o T oss bort i alla planer vi har och allt som kommer att hända innan sommaren sätter igång.. härligt härligt.. Tror inte att det blir så mycket jobb i maj för jag börjar känna mig sliten av allt som skall göras, upp tidigt och håller på till sent om kvällarna. I helgen vaknade jag med ont i halsen igen, som övergått till torr hosta och uttorkade slemhinnor :( bittert.. men det är min kropp till o säga ifrån när det är föör mycket på gång. Så T tyckte också att jag skulle varva ner lite (Klart han tycker är ju han som får ta smällarna när jag bllir för odräglig =P)

Imorgon är det skolarbete som gäller för hela slanten sen skall jag köra på em. läängtar :0)
Inatt låg jag i sängen o titta på film tills klockan var alldeles för mycket, så snart ska jag trilla i bingen för det känns välbehövligt ..

Denna tjej vet vad som står högt upp på hennes önskelista detta året ;D



min klänning som jag drömmer om =)
Ni har sett den förut och kommer antagligen se den fler gånger :P Undrar jag om det inte blir hoj till bröllopet hmm men vi får väl se.. kanske blir svårt i den klänningen hihi

 Lånad bild från som ni ser gaddad.se En sån skall jag ha fast med mer lullull ;0)

o givetvis vårt drömhus, ni skulle se det invändigt mhm.. så ofta som jag kikar på de bilderma..  Det är tur att ingen kan ta ens drömmar ifrån en.. =)

Det är nog tur att allt kostar så mycket penningar att man inte kan införskaffa det på en gång utan får ha lite mål här i livet
Nattinatti Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: