Lördags tankar

2010-04-17 / 12:37:25






Jag älskar mönstret på sovrummsgardinerna, sen kan jag ju aldrig sluta med spetsen som är däremellan. den dagen T satt upp en annan gardinstång skall jag överväga saken :P

Blev riktigt nöjd med köksgardinerna iaf, bidde gardiner, omfång och en köksduk av det =) Nu ska jag bara inhandla den där plastmattan på Rusta när wilma slutat löpa så inte den blir förstörd med en gång hehe

Gårdagen blev kanske inte riktigt vad jag väntat mig, entusiasmen fick inte riktigt den respons som jag hade väntat.. There are some things you just don´t talk about!! ;'/ jaja thats life...

Vad händer idag, T begav sig till jobbet o här sitter jag, men vi hann äta en mysig frukost tillsammans iaf, ska läsa lite inför ett arbete som skall göras på måndag efter jobbet.. Har snart övertalat mig själv att åka och köpa en ny telefon. men det tar lite tid att övertyga det egna jaget.. bara för att jag inte vet hur jag skall göra med att byta nummer, kanske är dags för det, pretty tired of knowing.. hmm det har ju trots allt hängt med i 10 år. Ja då ska man ägna onödig tid till att fundera över det oxå, världsliga ting =/

Men ni vet hur det är när man börjat tänka på något och nästan blir besatt av tanken, wierd!

Nu skiner solen men det blåser ruggigt kallt där ute.. inte direkt uppmuntrande och min hals känns som jag stått o skrikit i flera timmar igår men icke är fallet så.. hmm bara jag inte blir förkyld igen..

Drömde den konstigaste dröm inatt, jag rakade av mig håret eller snarare ägnade flera timmar till att "trimma" av det för hand, herregud så jag såg ut sen, hände mycket annat skumt i den drömmen också som jag inte går närmare in på för det liknades mer vid en mardröm--- kan bara betyda en sak att jag oroar mig över något, såpass väl känner jag mig själv.. undrar vad det är som ligger o gnager.. ?? kan visserligen handla om saker som börjar komma ikapp mig hoppas inte... ;0/ nej bäst att lyssna till sig själv så det inte går för långt bara.

Är jag nöjd? Jag håller på att ransaka mig själv - starta aldrig tankar som gör att du börjar fundera i dessa banor. För det ska man inte ens behöva fundera över, och jag är nöjd som livet är nu ;D

Lilly Allen - Not Fair

Xoxo





Idag har jag bakat kladdkaka, tigerkaka och rulltårta...
Tigerkakan för att ta med o bjuda på för den blev bäst.. så när jag vänder på den trots att jag kände med sticka innan jag plocka ut den så rinner den... fan fan fan.. då får man väl ställa sig o baka imorgon oxå.. måste baka minst 3 sorter för att få en som fungerar, människor skulle bara veta vad man sliter för att ta med en lyckad sak till bjudning :P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: