yey

2010-04-25 / 14:55:38
Jag börjar bli helt galet rastlös utan man, med sjukdom och gött väder. Är så man har lust att skrika. Satt uppe hela natten och väntade på körlektionerna men icke! Sen ringde T o väckte mig och tyckte inte att jag skulle sova bort denna söndag - tack för det! Nej men hjärtat ska du inte åka på mc live mässan. Jo men visst när de stänger kl 17 och jag kliver upp kl 13. Toppen! hihi, så valet blev vill du ha rena kläder eller vill du att jag åker bort :P (svaret var att jag skulle åka bort - men jag vill ha rena kläder)

Ska förbereda redovisningen som skall vara på onsdag! =)
Jag behöver komma på något annorlunda, powerpoint tycker jag är lite tråkigt.. hmm vad skulle det kunna vara..?? Förslag..??

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: