Wonderfull day it feels like monday

2010-04-07 / 22:37:27
Första dagen på jobbet kändes otroligt bra =) Trivs jätte bra på detta ställe..
+ Att mitt humör var sådär igår.. lovar jag är inte en solskenstråle varje dag med allt som pågår omkring mig... :P Men det var länge sen humöret svek mig, o jag har en man som är grym haha skämt åsidå körningen gick jätte bra o imorgon bitti kl 8 är det jag som kör innan jobbet.. puh blir en lång dag imorgon tur att det är helg sen så jag kan få relaxa o komma ikapp med pluggandet.. =) o vila kroppen lite för jag har grym träningsvärk i vanlig ordning efter...

Nepp nu ska jag krypa ner i bingen, efer natta promenixen med Wilma så klart ;D



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: