Hade tänkt så mycket...

2010-08-31 / 00:17:45
..men det blev så lite.. efter den sjukt uppbokade sommaren så kom ledigheten som en käftsmäll, hade supersvårt att slappna av och var trött konstant.

Ledigheten har alltså bestått av en himla massa sovande, så alla mina nära och kära vänner jag hoppas ni har överseende med att tidsplanen spruckit och jag lovar att dyka upp så fort det bara går!! Saknar er och tänker på er.

Idag fick jag meddelat att min docka lämnat familjen, jag vet att hon kommer få det hur bra som helst, men det är ändå med sorg i hjärtat! Och jag längtar efter att få träffa henne, har jag gjort hela sommaren.



Lilla lortgrisen vet hur man tar igen sig när solen kommer fram i april månad :o)

Xo /C
Kommentarer!
Postat av: Emma

Hejsan gumman! Ha, ha.. vilket gulligt kort! Jag är så himla glad att jag har fått köpa henne!! :) Och du vet att de är bara att hälsa på oss så fort du kan!! Saknar att du inte hälsat på oss i sommar, men jag vet att de inte alltid går som planerat! Hoppas du har de bra i alla fall, ocg att vi ses snart! Tack för att jag har fått köpa eran fina häst! Kram på dig!! Emma och Lizzy Men familj ;)

Kommenterat - 2010-08-31 / 08:19:01
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: