Lugn dag

2010-08-14 / 19:56:03

Skulle lämnat in hemtelefonen så de kollade på den på telenor men i mitt vredes mod glömde jag pinkoden så det blev inget med det, utan T får ta det imorgon innan jobbet... =)

Hade en jätte bra kväll igår, hängde på svärmor och morbror sven på barrunda, sen var det som sagt en snabbvistit in på Ts jobb o hejja, innan vi begav oss vidare för att lyssna och skaka rumpa till ett nytt band som spelade.. =) Bra var de iaf.

Idag var det sovmorgon som prio 1 på listan, sen en lättare joggingtur i solskenet.. Skulle begett mig in till stan igen, men det fanns tyvärr ingen orl kvar för det så det blev en sitta framför tvn kväll tillsammans med Wilma.. Kanske lika gott det.. =)

Xoxo

Kommentarer!
Postat av: Josephine

Haha.. Ja, jag precis när sommaren började så vart jag så frauktansvärt trött på mitt långa, slitna, trökiga hår som jag aldrig gjorde någonting med. Det slängdes bara upp i en knut där bak och sen var det inte mer med det. Så jag klippte av mig en hel hög :) Det var riktigt skönt måste jag säga.

Hoppas allt är bra med er lilla familj nere i Gbg!? :)

Kramkram

Kommenterat - 2010-08-20 / 13:35:35
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: