Shoppardag =)

2010-08-07 / 23:45:38
Idag begav vi oss in till stan för att bara mysa och prata innan T började jobba. Promenerade hela vägen från Drottningtorget till Domkyrkan :P haha så är det när man bestämt sig för en total vilodag...

Skulle kika lite i affärer utan att köpa något och kom bara hem med 2 plagg en spetströja Love it! och ett casual linne, köpte ju ett på Gina i somras och det har varit så funktionellt så jag var tvungen att inhandla ett nytt..
Fick köpt lite smink och en superlotion till min rygg, så nu tänker jag på en av Hannibal filmerna där den blonda gubben fångar flickor, svälter dem, låter dem smörja in sig så att han kan använda deras skinn till sin kvinnokostym... hua mig, otäcka tanke... 

Väl hemma igen så rensade jag ur garderoben ångesten var total -- men tänk om, eller kanske dumt så höll jag på tills jag bestämde mig för min shoppingprincip velar man så köper man inte, alltså velar jag så kastar jag!!

Så nu kan det få plats lite nya kläder till hösten =) wonderful

Super trött på Telenor oxå, Har ägnat kvällen till att prata med P så har det brutits, inte gått att ringa upp, upptaget fast ingen pratar, anslutningsfel osv, Jag är såå trött på TELENOR!! Har ringt in och klagat hur många ggr som helst och inget gör dom åt det!

Nepp nu ska jag hoppa i bingen för uppenbarligen så är det en dag imorgon med hihi

Nattinatti..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: