Superseg

2010-08-11 / 19:46:31
Tog hur lång tid som helst att cykla idag, såå himla seg.. Mådde urkasst igår så det tog en evighet innan jag somnade sen höll jag på att försova mig, isch för att cykla i regn o blåst, går inte snabbt då alltså, när man halvsover på cykeln.. 

Har galna humörsvängningar så stackars T får dra det tunga lasset och stå ut helt enkelt, men han är allt himla go och ler mest när jag surar =)

Nu är det meningen att jag ska till affären men jag orkar inte sen så börjar det ett program på tv kl 20 och det har jag missat varje onsdag ska jag missa det idag igen.. hmm
Nepp affären får helt enkelt vänta..

Skönt att det bara är två dagar kvar att jobba denna veckan o sen ledig helg, för jag vill att tiden ska gå super fort så det blir tisdag igen :P

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: