2010-2011-2012

2010-12-20 / 17:07:34

Normalt sett brukar jag längta till det nya året, men denna gång spyr jag på´t!!!

2012 we can´t wait!

Men det är ju livet i en bubbla i detta avlånga land... Så vad händer annars inte mycket, Nen har lämnat byggnaden för de kommande 14 dagarna och med det mitt kvällsuddarsällskap.

Snart är det julafton och då ser vi fram mot arbete, och en liten julklapp ;)
Sen jobbas det på annandagen, så ska man ju vara lite ledig och sitta och titta in i en vägg hmm men det ska
vara nyttigt det med.

Så menas andra har skrivkramp och trasiga inläggsfunktioner, åker bort utan tidsinställda meddelande för sina bloggar skulle jag kunna skriva en hel novell om depressioner, schizofreni, dubbelmoral, utbrändhet, olust och annat som gör att ni läsare skulle bli lika deppiga som jag.. hahaha
Men det skall jag givetvis inte.

Positiva saker som varit och komma skall finns givetvis också, längtar till morgondagen då ska spännande världsomvälvande saker ske. Jag längtar :D 
Nyår kommer säkerligen bli jätte mysig då vi är bortbjudna till nya vänner på middag och allt som hör dit till :))
Det finns trots allt några stjärnskott som förgyller vår vardag och ni vet säkerligen vilka ni är om det så är bland Ts finaste eller mina finaste..



Xoxo 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: