Helgen som varit blev inte riktigt som pla...

2010-12-06 / 21:51:23

Helgen som varit blev inte riktigt som planerat men jag är nöjd ändå.. Var på partaj från lördag kväll till söndag morgon, sen blev det några få timmars sömn för att bege sig in till stan och fika med några stört sköna tjejer :-) Söndagen avslutades i mannens armar tittandes på tv.. De e mys de ;-) idag har absolut inget hänt och ni ska veta alla ni föräldrar att egentid är få förunnat men som med allt så får man för mycket av det goda då slutar man uppskatta det.. Jag har inte slutat uppskatta det men som den rastlösa själ jag är så vill jag göra något med tiden och inte bara sitta av den.. Dessvärre är mina idéer slut och jag har ingen lust att börja om på listan över saker man kan hitta på när man är ensam.. Unnar mig till och från en sväng till biografen, sitter och dricker latte spanandes på folk eller läser en bok under samma premisser.. Promenerar, motionerar, bakar.. Och så här fortsätter listan.. Hade verkligen velat gå på liseberg men det känns väl inte riktigt som att man ska göra det själv eller.. ?? Givetvis finns det en orsak till att jag har så här fantastiskt mycket egentid.. Och normalt sett gillar jag de, men griller har etablerat sig i huvudet och det går ju vem som helst på nerverna.. Men så är det. Man måste offra något för att få något annat. Ibland undrar man om uppoffringarna är värda det man strävar efter att uppnå.. Men inget ont som inte har något gott med sig.. Livet kommer förändras.. Kanske beror det på nervositeten att skolan snart är slut och då kommer egentiden vara slut.. Hmm kanske.. Imorgon bitti bär det av till Malmö och det är nog likaså gott de så får man lite annat att tänka på.. Xoxo

Kommentarer!
Postat av: Nen

Ja det är väl så. När jag väl får min egentid uppskattar jag den mer än väl. Jag hoppas din ensamtid inte kommer vara för alltid.

Kommenterat - 2010-12-07 / 12:19:18  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: