Körkort

2010-02-11 / 18:38:39

GRATTIS LILLEBROR till körkortet ;D



Har en känsla av att det aldrig kommer se ut så här... ;P

Idag har jag o T varit inne på JULA, sen begav vi oss till hans jobb, kikade lite i andra underliga butiker för att avluta med att jag begav mig till ÖB för att inhandla färg, men där hade de ingen målartvätt som man inte behöver spola av sen så jag gav upp det och åkte ner till klädkällaren så där lagom spontant men ingen Wow känsla där heller.. Blev ett par leggins som jag inte orka prov men ska väl ta mig i kragen o se om jag får på mig dem annars åker de tillbaka =?) Fick köpt sån där läppglans som ska göra så läpparna ser fylligare ut men den där pepparminten som känns som liniment på läpparna vägrar ge med sig =P Känns som Xylocain salva som är där på läpparna juh... : )

Ska sätta mig ner o inte göra något mer idag o invänta Ts hemkomst igen.. ska bli så skönt att han bara har en dag kvar denna vecka.. Man tänker inte på det när man själv jobbar men då man sitter ensam hemma är det väldigt märkbart.. hmm

Gårdagen var en riktig pissdag så jag gick helt enkelt o la mig i förhoppningen att det skulle kännas bättre idag och det gör det på sätt o vis men imorgon vet jag att det kommer kännas ännu bättre...

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: