Tidig morgon upd.

2010-02-09 / 13:35:47

Idag vaknade Wilma supertidigt och ville ha sällskap, så det var bara att pallra sig upp o hoppas att man inte kommer däcka av under dagen =P

Annars händer här inte mycket, har svårt att bestämma mig för om jag ska göra något seriöst vettigt eller om jag inte ska göra något alls ;P Igår kom svaren på de stora frågetecknen med besked och det är hög tid att omvärdera sitt liv, inget negativt av detta utan känner en enorm lättnad och ett lugn som jag inte känt på väääldigt länge =)

Längtar till sommaren och allt den har att erbjuda, hoppas på en riktigt varm sommar med mycket bad, sol och värme.. kommer ägna mycket till studierna också i hopp om att ha grunden klar för vårt examensarbete, så man kan jobba i höst istället, behööver samla många guldpengar för att sätta alla planer i snurr :D 



- Plugget
- Jobba
- Hundkurs start 13/1
- Sommarplugg
- Handarbete
- Träna med Lizzy
- Åka skridskor
- Börja jogga igen
- Bröllopsplanera

Allt det som är överstruket är sådant som jag faktiskt startat upp med redan nu och endel sånt som är avklarat samt snart avklarat. Jobbar gör jag, pluggar gör jag, hundkursen är snart slut, handarbetet snart avklarat. skridskor har vi åkt... :D Känner mig nöjd med livet just nu...


uscha mig, mitt samvete tär.. Jag borde sagt som det var men när det blir fööör besvärligt då stänges öronen av.. :( som bomullstussar som letar sig in och täpper till.. men det hjälper ju inte har man lovat så har man, men en olaglig handling är inte korrekt och har man inte hört av sig och meddelat läget dagen innan som bestämt.. då måste det ju vara så att man helt enkelt får skylla sig själv tycker jag!!! och sen ringa tillbaka 20.00 på kvällen när jag ringde MYCKET tidigare nej det är inte ok!! Var mitt inne i programmet Bones och kunde inte lämna det för att svara i telefonen för att bryta ett "löfte" isch" dålig människa men ibland måste man tänka på sig själv ägnar allt för mycket tid till andras funderingar och förfrågningar! Men det är så svårt att säga nej! Ska nog börja träna på det NEJ NEJ NEJ NEJ!! så enkelt det är när man sitter ensam men att säga det till en annan människa nej, det är såå svårt.. Inte alla givetvis men man vill ju vara så förbannat jävla snäll jämt!! Jag vill inte vara snäll, tycker inte att det ger speciellt mycket tillbaka ändå, hatar att vara snäll! Var snäll idag och vad ledde det till, det sägs att sånt kommer igen längre men jag undrar det - dagens snällhet slutade i ensamhet, hatar att vara ensam! Undrar om detta gör att jag kommer kunna sova bättre inatt när jag printat ner mina tankar . en enda röra, eller hur... Hade inte behövt vara rörig i huvudet nu med dåligt samvete om jag bara tagit det där telefonsamtalet!! För jag är ju egentligen nöjd som livet är just nu, sånna petitesser som skall krypa in på bara skinnet, palla!!

Xoxo

Kommentarer!
Postat av: Josephine

Det sista låter lite komplicerat tjejen :) Men såklart man måste tänka på sig själv också. Viktigt att inte tappa bort sig själv någonstans på vägen.

Hoppas allt är bra annars :)

Kram kram

Kommenterat - 2010-02-10 / 05:53:26  | URL - http://josephinegustavsson.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: