Årets första kort..

2010-01-02 / 18:35:32


Vi kör en kort resumé från 2010 tillbaka in i 2009 detta nyår, som innehöll skratt, tårar, skumma människor.. Man kan ju undra varför jag sitter o håller upp näven, enbart för att gesterna precis innan skulle ha talat sitt klara språk :P













 

 

Efter en supermysig filmkväll igår så stardade dagen kl 04,20 alltså inte såå många timmars sömn haha

Så väl hemma igen så la jag mig i bingen och sov undan en sisådär 4 timmar =) Så välbehövligt, hade det inte varit för Wilmisen så hade jag nog sovit till imorgon så jag var väl utvilad inför arbetet men har man hund så har man ;D

Trodde man skulle få lite av pizzan som blev över igår men icke den hade T tryckt i sig så Christina får nöja sig med fruktsallad som blev kvar från igår.. för oj va vi käka, pizza..fruktsallad..glass..chips..dipp.. o litervis med cola så den kan man inte påstå var en nyttig start på året direk haha

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: