Grannyran

2010-01-17 / 20:15:37

Ja då var det så att den kom till Kortedala o jag tänkte hmm gratis korv m bröd o fika är ju aldrig fel :P
Så dit bagav sig jag o svärmor för att lyssna på Tomas Ledin och vara med i publiken vid tv inspelningen =)
hihi så den 23 kan ni se oss i tv några hundradels sekunder skulle jag tro =D

Annars kan jag ju säga att det var väldigt känsloladdat och jag grät när de lottade ut de här 158 miljonerna, människor som inte kunnat unna sig något på så lång tid fick äntligen chansen nä man kan inte annat än grina då.. : )

Här kommer lite bilder på programledarna o så filma jag Ledin.. =) Men bara lite för kallt var det så de blev till o röra sig en hel del till musiken...







Sen lite bilder på Wilmisen när hon fick åka med o köpa pizza =)
Så här luktar hon sig till godbitarna trynet pressat ner i backen och mycket frustande haha




Som vanligt vägrade hon att titta in i kameran o nosha mig totalt.. Men i bilen på väg till pizzan.. o hon älskar att få vara med =)

Ska se om jag lyckas lägga in mitt lilla filmklipp.. : /

Imorgon tänkte jag allt vara lite ledig och helst inte göra något men vi får väl se hur det blir med den saken.. Åker till Malmö på tisdag.. såååå

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: