Mangla

2010-01-29 / 13:57:38
Idag tog jag med Jennie ner till tvättstugan för att provköra mangeln (vilket jag inte vågade göra själv) givetvis gick det galet men vi lyckades lösa det iaf.. Men jag behöver verkligen ha dit en expert som vet hur man använder den så att lakanen blir släta haha



Krympte en tröja som jag inte använt mer än 4 ggr under året och ett par raggsockor :P

Och nu är min älskling iväg o hämtar en kursbok som inte jag orka vänta på längre så jag köpte den.. Men så hamna den i butiken och mån om mina studier som han är så begav han sig för att hämta den ;*

Usch varit uppe sen 7.30 och känner mig helt död.. Men en föreläsning har jag hunnit med och nu väntar jag på att dokumentären skall ha kommit hem som sammanfattar hela föreläsningen hihi

Tvättat och röjt här hemma och fortfarande är det tvätt kvar men var tvungen att prioritera Wilmas grejjer våra egna kan jag ju alltid tvätta i maskinen här uppe =)

Fint väder är det men jag har verkligen ingen lust att ut o gå själv när jag dessutom vet hur mycket jag har att göra :P Blir till att sätta crosstrainern i bruk igen..

Xoxo

Kommentarer!
Postat av: Nen

Haha ja galet är väl minst sagt att de blev. men vi e väl kvinner vi fixar allt. Ja de e lika bra att hålla sig inne när det första man möts av är en isbeklädd ytter trapp =oS

De e lika bra att du använder den nu för när knodd nr 2 tittat ut tänkte jag att jag kunde få låna den några sekunder i mellanåt =O)

Kommenterat - 2010-01-29 / 14:58:54  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej hej. Ja visst är det svårt att tänka sig att det är samma lilla människa! Nej, har inte tagit nått CSN lån, bara bidragsdelen. Hoppas jag slipper ta något också! Hur går pluggandet för dig? Hur långt har du kvar? Puss

Kommenterat - 2010-01-31 / 09:44:09  | URL - http://sandraochanders.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: