shit vilken dag

2010-01-03 / 22:34:51

Började jobba kl 11 och inte långt efter att jag börjat så ramlar det in en drös med ungar..
De var från de nordligare länderna och där står en norrman och tänker betala med gamla 10-kronors sedlar som jag så fint förklarade att de inte är i bruk i detta land längre, nästa börjar stoppa i mynt i automaten som bara trillar ur, när jag höjer rösten och säger - INGA PENGAR MED HÅL I..!! haha
Sen garva hela den kön och jag med åt att vi i Sverige inte tar emot pengar med hål i och hur knasiga dessa norrmän är som trott detta.. ;D

Så dagen har varit fullspäckad slutade kl 21.20 så nu är man lite trötter o imorgon är det plugg på schemat.. =) Det ser vi fram mot.. En massa mysiga människor har passerat förbi, ibland sitter man där i kassan och förundras över alla dessa varelser som bråkar, myser, flirtar ja allt vad de nu gör.. Livet från andra sidan kassalinjen är faktiskt verklig : )

Gårdagen sov jag mer eller mindre bort, var verkligen helt slut och det sitter i vill jag lova :P

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: