Sjukt dålig

2010-01-18 / 13:08:53
plugga igårkväll bestämde mig när kl var 01.30 att nä om jag sover nu så kan jag gå upp tidigare p lugga imorgon men det kändes onödigt tidigt att vakna kl 05.48... efter att ha legat o vänt o vritt på mig så där lagom oroligt de timmarna jag tänkt sova..

- kliver upp mår piss
- öser i mig lite piller, mår fortfarande piss
- 30 min senare mår mycket bättre
- 8.00 mår utomordentligt jävla dåligt igen
- detta fortsätter till kl 11 men jag hinner iaf. läsa klart boken
- lägger mig för att sova till 12
- det kryper i benen, sover oroligt till kl 12.30
- Konstant hunger, ingen mat hjälper och mår bara sämre av det..
- Mår fortfarande piss ska försöka ge mig på nästa bok..

:'(


Malmö väntar imorgon då får jag inte må piss!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: