Tentaskrivning

2010-01-14 / 23:52:40
Jopp idag började den.. Men jag har känt mig osedvanligt lugn måste jag säga...
Hämtade ut den kl 7.50 sen innan lunch tog jag en promenad med Wilmisen i det fina vädret, träffa två andra hundar som var lösa men som tur var  gick det bra.. *suck* ägaren brydde sig inte heller.. men trevlig var hon för vi stod o tjattra en bra stund innan jag gick in för att laga lunch :D

Sen fortsatte jag skriva på tentan.. konstaterade att jag efter 2 a4 fortfarande inte besvarat själva frågan så då vart det bara till o börja om o då var kl typ 16..
Så var Nen här med Jonte o korrekturläste (alltid bra att ha nya ögon om skriverlser) tentan så då var det till o renskriva..

Nu känner jag mig nästan klar o så får jag ju lite sällskap imorgon så nu försöker jag varva ner med en Whiskey mumma snart sovdags, för nya tag imorgon...

Förresten kursen igår gick bra en del upprepning men det är väl det som behövs kanske.. koppelträning nästa vecka.. fast då e jag i Malmö så om T kommer ihåg åker han dit själv hihi

men inte ser jag fram mot nästa kurs.. men bara att bita i det sura äpplet halva vägen gången halva vägen kvar, su kan det bara gå nerför.. =P

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: