Räser Wilma

2010-01-31 / 14:48:10
Igår var det fint väder och en promenix som stod på schemat efter att jag pluggat =) Wilma är verkligen helt galen när det kommer till att leka i snön

Typiska Wilma kort:




Men är vi färdiga nu.. måste du alltid ta kort... (säger hennes min jämt)



Thommy håller i henne...



T släpper henne..



Pinnen är fångad..



Ni ser inte en bra bild när man har en hund med raket i baken :p
Nu ligger hon o drömmer igen - morrar, springer, gnäller haha våran sötis..

När kvällen kom så gick jag o Wilma o mötte upp T vid spårvagnen.. Alltid lika uppskattat ;)

Så fort jag fått i mig kaffet ska jag läsa vidare i arbetslivet bara 3 kap kvar =)

Kommentarer!
Postat av: Josephine

Nja, egentligen köpte vi bara en resårbotten och la brevid. Så det kommer bli en "stor" säng direkt för lilleman. Tänkte jag skulle ta något kort och se om jag kunde visa för alla hur vi kommer sova en tid framöver :)

Vi har det riktigt kallt här. Helt otroligt. Igår hade vi -22 mitt på dan. Nu är det iof bara -10 men det har legat neråt -17 större delen annars. Kallt som attan och man kan inte göra något ute :/

Jamen visst, hundarna är verkligen uthålliga. Beundrar dem med tanke på att de inge skor har :) hihi.

Ha en skön vecka och ta hand om er. Hälsa Gubben där hemma :)

Kram kram

Kommenterat - 2010-01-31 / 15:35:27
Postat av: Sandra

Ja då tar vi examen samtidigt. Blir klar ssk i juni -11. Sedan SKA jag läsa till barnmorska också ( master) men man måste jobba i 1 år minst innan man fortsätter. Blir lagom så man hinner få lite pluggmotivation igen! Så fin vovven är! Äter inte hon dig ur huset? Puss

Kommenterat - 2010-01-31 / 20:17:33  | URL - http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Ja då tar vi examen samtidigt. Blir klar ssk i juni -11. Sedan SKA jag läsa till barnmorska också ( master) men man måste jobba i 1 år minst innan man fortsätter. Blir lagom så man hinner få lite pluggmotivation igen! Så fin vovven är! Äter inte hon dig ur huset? Puss

Kommenterat - 2010-01-31 / 20:18:04  | URL - http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan!! Vilka söta kort på wilma!! :) Hon gillar att leka va!! :) Hoppas ni har de bra i snön och att de går bra med studierna! har du planerat något mera besök hemmåt? Tänkte ringa till dina föräldrar någon dag och kolla om jag och Ida kunde åka och pussa och kanske greja lite med hästarna :) Puss Puss

Kommenterat - 2010-01-31 / 21:46:12
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: