Att vänta...

2010-07-10 / 23:33:38
Idag är det exakt 20 dagar kvar till början på slutet av en sjukt lång väntan =) Men det är ju det livet går ut på just nu. Vänta på jobb, vänta på att sluta, vänta på ledighet, vänta på att skolan ska börja, vänta på att skolan skall ta slut... Ja o så håller det på. Det är helt galet vad mycket vi väntar på medan livet passerar mitt i alltihop.

Jag gick och väntade från kl 10-12 på att solen skulle komma fram, sen när jag väl gav upp väntandet då kom den fram.. ;D

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: nen

Hej gumman idag kommer vi hem så då slipper du vänta på mig längre i vart fall. Va hände här om dagen? Jag satt å väntade på att du skulle knacka så vi kunde gå till videobutiken men de va ju aldrig någon som kom :'(

Kommenterat - 2010-07-11 / 06:47:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: