Inga bilder..

2010-07-12 / 21:59:38
Varför kan man inte lägga upp bilder från mobilen?
Det skulle vara så sjukt mycket smidigare om det bara var att göra det istället, så hade det blivit mer av det och mindre text, suck...

Nu gjorde jag iaf något dumt jag väntade med att gå ut med Wilma bara för det måste jag nu gå ut med henne i spöregnet! isch.

Dagen passerade förbi relativt smärtfritt iaf. och mina första 3,2 mil är avklarade av 105 ;D

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: linda

grattis till körkortet gumman!! när kommer du och hämtar mig? ;)



Det är bara för att du har blogg.se som du inte kan ladda upp bilder, tror jag iaf.



puss puss

Kommenterat - 2010-07-12 / 22:33:09  | URL - http://lcbergqvist.blogg.se/
Postat av: Nen

Du e så duktig min vän.



Fan jag kan inte ens skriva ett inlägg. För när jag kommer till skrivrutan kan jag inte få det till att bli text. Kanske kan de va så att du vet hur man gör ;O)

Kramen

Kommenterat - 2010-07-13 / 00:16:19  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: