Inte som man tänkt alltid..

2010-07-24 / 21:43:27
Denna helg skulle insupas vin för firande av att äntligen vara ledig.. Istället sitter jag och sällskapar bror min och ägnar dagarna till familjespel o dyl. Men det är ju inte helt fel det heller =) Vad gör man inte...

Blir allt lite vindrickande om kvällarna iaf. hihi

Fredagen var sista jobbdagen för veckan, cyklade ca 5,5 mil den dagen..
Så efter 2 veckors jobb har jag nu cyklat 34,2 mil Känner mig gött jävla bäst.. Kan lova att jag behöver dessa mil i bakfickan om några veckor.. :P haha Iaf. så känns det toppen att jobbmaratonet är över 21 dagar utan ledighet gjorde mig en aningens inte lika kvicktänkt som vanligt...

Nepp nu ska jag sätta mig på balkongen med ett glas vin och inte göra något för det är precis vad jag behöver innan Wilma ska ut =)

Xoxo

Kommentarer!
Postat av: Nen

Tyvärr blir det ju inte det jämt. Är helgen fortfarande bokad du å jag? Kram

Kommenterat - 2010-07-27 / 07:32:22  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: