Jobb bara jobb

2010-07-10 / 00:09:34
Det är det enda som tycks hinnas med. Idag gjorde jag min 7e dag så nu är det bara 14 dagar kvar till min första lediga helg. Har väl haft nedräkning i sen dag 3 skulle man väl kunna säga. Har jobbat 16 dagar i sträck som mest och då kommer jag ihåg att jag var en aningens kokko hihi men det ska nog gå bra.

Hade inte varit så betungande om det inte varit för att det är partillekupp vilket gör att det är galet mycket folk i butiken på kvällarna. Skoj men tröttheten börjar komma.

Under helgen har det kovats fint väder så jag hoppas komma upp i någorlunda tid så man hinner sola =) Behöver fylla på D vitamin lagret en aningen.. ;P

Inväntar T nu som har fått en 110% tjänst Vilket gör att vi inte kommer att träffas de kommande 6 veckorna. Utan gå om varandra mer eller mindre varje dag så nu är det bara till o hålla tummarna för att mötet går bra ikväll :D

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: