Supermysig ledighet =)

2010-07-02 / 19:21:29
Gårdagen var toppen, jag hade riktigt lång sovmorgon, sedan satt jag på balkongen o sola fram till klockan var 16 sen åkte Micke, Nen o Jag till Kåsjön för ett dopp (var allt lite kyligt i vattnet men gött o svalka av sig efter den varma sommardagen).

Som avslutning på dagen begav vi oss in till stan o drack några öl på charlies änglar. =D Kändes som en hel evighet sen vi gkorde nått sånt.. mysigt var det iaf.

Denna dagen har jag också ägnat till balkongen, broderat lite o sen en repa in till stan för att inhandla hårfärg så vips var det blonda håret borta och hon blev rödtott haha o det har jag ju aaaldrig varit förut. Men men vi får se hur det blir nät det är klart..

Imorgon är första arbetsdagen av 21 innan ledighet så jag passar verkligen på att njuta av glass, sol och ännu en toppendag ...

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: