Vilken vecka

2010-07-31 / 14:35:28
Förra helgen ägnades med lillebror på Sahlgrenska vilket var planerna för denna helgen också, men han blev utskriven idag och skulle åka till Lidköpings sjukhus istället. Så himla skönt för det innebär ju att han är bättre. =)

Mamma har bott hos oss under veckan men det enda vi hunnit göra var att ta en tripp till Kåsjön för ett dopp sen har det varit fullt upp med jobb och Wilma. Vi passade på att åka till Blåstjärnan och vaccinera henne en dag :D Skönt att ha det gjort och storhandla.

Igår gav jag mig ut i skogen och plockade rellisar så det blev omelett och kantarellstuvning till frukost idag jummy =D

Nu har här städats och Wilma var så glad för att hon fick tillbaka sin soffa som hon försökt att ta sig till under veckan som varit men utan framgång då det stått en säng ivägen.

Nu åkte T till jobbet och det blev grymt tomt i hemmet.. men men ska väl försöka njuta av att det inte är någon hemma. Hade lite planer på att åka in till stan men det orkar jag baske mig inte nu.. : /

Så vi får se vad resten av helgen har att erbjuda.

Det har iaf varit skönt att ha mamsen och bror här..

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: