Hinna njuta av varje dag...

2010-06-01 / 18:08:47
Jäklar vad tiden går, snart är första semesterdagen över, o jag kan lova att jag inte hade den minsta lust att kliva ur bingen när klockan ringde trots att det innebar att lägga sig på balkongen o pressa i solen :/

Men upp kom jag efter många om och men sen, blev det en promenix med Wilma som bara skulle äta gräs *suck* hon är hopplös, det fungerar inte ens att lämna henne genom att promenera iväg tills vi inte ser varandra längre det är hur besatt hon är av gräs.. :PP

Men men sen iväg till körskolan, köra i cirkulationsplatser, prejja bilar och inte veta vad rakt fram innebär hahaha jag var grym idag =D Nu är det egentliigen bara till o råplugga teorin så den sitter om 20 dagar.. Det intressanta fenomenet är, alla böcker som jag plöjer igenom varje termin och tar till mig av, så kommer det till dessa två böcker som är så pedagogiskt upplagda att man skäms.. o de bara fastanar inte.. Ellor jo det jag inte behöver kunna lika mycket fastnar menas det jag VERKLIGEN behöver kunna lyser med sin frånvaro i min lilla hjärna..

Igår var sista skoldagen och det kändes som jag tog mig igenom den med glans, sen finns det ju de människor som verkligen vill sabba för en genom att skoja om fel sak vid fel tidpunkt. Känns så jävla gött att inte behöva läsa en bok till (som har med det att göra) på exakt 3 mån från denna dag!!!

XOXO



Kommentarer!
Postat av: Emma

Hejsan! Hur är de med er? Har du semester, va gött!! Tror du att jag fortrarande får låna Lizzy? Har nog klarat upp de med en stallplats nu. Men jag kan ju ringa dina föräldrar och prata med dem så får vi se. Hoppas ni har de bra och att du kommer och hälsar på i sommar. Kram

Kommenterat - 2010-06-03 / 10:36:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: