Konstigt väder

2010-06-30 / 01:34:42
Har varit hur fint som helst idag och jag har solat på balkongen helt underbart efter att ha genomgått en timmas detox på manöverbanan ?=) det var svettigt vill jag lova men bra gick det :0)

Mission for the day: reta T så mycket det bara går hihi

Sen var det bara till att bege sig till jobbet, kändes lite segt men jag ska inte klaga kvällen förflöt smärtfritt.. Jag hoppas morgondagen blir likadan.

Men när kl blivit runt 21 så började det regna helskummt, regna så mycket så jag fick skjuts hem från jobbet (tar 5 min att gå) snacka om att jag var glad att jag lämnat cykeln hemma...
Fast de klart har varit rätt kvavt under hela dagen.. =)

Nu ska här sussas... morgondagen ska ju se ut på samma sätt som denna fast med en lite mer förskjuten timplan.

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Jenny

Ja men nu måste det verkligen gå bra! Tycker att det är dags för en belöning för allt kämpande.. O positiv måste man vara!:) Även fast jag måste säga att jag är skitnervig att det inte ska gå. Men nä, det är kirrat nu ;) Vi säger så.

Kommenterat - 2010-06-30 / 11:20:20  | URL - http://abigpart.blogspot.com
Postat av: Nen

Ja du lilla gumman va du glad för att jag räddade dig från gaphalsarna igår. Jag tänkte att du inte ville ha dom uppe hos dig.



Du fixar detta nu de kommer gå gallant.



Kram

Kommenterat - 2010-06-30 / 11:54:46  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: