Spenderar byxorna på =)

2010-06-12 / 15:33:47
o de fick baske mig åka av lika snabbt :P
Precis som Nen så inhandlade jag en X10 Xperia o jag är super nöjd, min stackars telefon var mer eller mindre maläten efter de knappa två åren som gått o jag har länge velat ha en med internet funktion, behövs som student och blivande syvare =D

 Fin färg men jag kommer att inhandla det rosa så småningom.., viktigare känns väl kanske som att det är att jag fixar en riktig kondom till den, så den inte blir helt sönderskavd med en gång :P
Hade inte Nen pratat så gott om den så hade jag inte köpt den heller för jag ska alltid vela så in i bengen när det kommer till teknikprylar, o den lilla kritik som finns om den, bekommer mig inget då jag gick in i användandet med de lägsta förväntningarna hihi så ska det vara...

Nu ägnar jag dagen till att koka skinkstek och absolut inget mer, har en kropp som är som en klocka så stackars Wilma fick så snällt vänta med utgång idag tills jag fått i mig mina överlevnadspiller och de börjat verka.

Så tråkigt blsväder ute idag så man vet ju varken ut eller in hur det skall bli med promenix idag.. hmm synd att vädret inte vill vara bättre nu när jag är ledig kommer ju inte hinna njuta något sen när jag börjar jobba. Men en positiv sak om solen kommer fram om nån månad är att jag kommer få fint väder varje dag när jag cyklar till Mölndal för "motionens" skull.

Nu kommer Madde över o hänger lite med mig så ska här röras på de lurviga till Zumba!

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: nen

Nu jävlar funkar de fin fint de här :-D

Kommenterat - 2010-06-12 / 17:49:28
Postat av: Nen

Hahaha jag har fått allt på min mobil att funka nu =O)

Kommenterat - 2010-06-12 / 21:33:58  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: