Stora holm

2010-06-16 / 18:53:08
Där har jag befunnit mig idag. Det var risk 2an som skulle genomföras.  Var intressant och man fick sig några tankeställare. Sen ska jag inte säga att jag inte träffade en del trevliga människor varav alla var killar (utom 1) haha så det var bara att försöka hänga på i deras tempo. Men det gick fint.

Kul att köra hoj och testa sina gränser på ett kontrollerat sätt. :D Lyckades tom fixa skjuts in till stan med ett gäng så då kom man ju hem i någorlunda tid, för bussen går inte allt för ofta därifrån.



Annars ägnar jag tiden till att plugga teori mycket sitter men jag lyckas inte pränta in P-skyltar med tillägstavla i samband med huvudled och det retar mig. På några övergår det till parkeringsförbud och några till fri parkering. Så ska vi inte tala om alkohol och miljö delen (koldioxid, kolmonoxid, kolväte...) hoppas jag inte får så många frågor på detta. ;S

Men fint väder har det varit o det är ju att föredra när man har sånna här övningar.

XOXO
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: