Grattis T

2010-06-03 / 17:06:26
Idag gratulerar vi T till det avklarade teoriprovet =D Så nu var det bara uppkörning kvar.



Fint väder har det varit idag. Men jag orkade inte vara kvar på utsidan. Pinna upp kl 6 idag för att hinna till körningen som började 8 sen, väl hemma igen väckte jag T o la mig själv att sov i några timmar =) hihi men det är sånt man får göra när man har semester, inte ställa för högra krav på sig själv heller ´:P

Annars händer här inte mycket. T jobbar och jag har tråkigt.

Igår var vi nere vid Bergsjön och Wilma tog sitt första dopp =) Hon höll på att dra med T ner också så bråttom hade hon hihi våran sötis.

Sen har jag bestämt mig för att alla pälsdjursallergiker är hundhatare. Eller tvärtom alla hundhatare är pälsjursallergiker!! Inte mycket som kan ändras om den åsikten vill jag lova! Gillar inte spydiga kommentarer om det bästa man har.

Seg dag. Ni förstår ju varför det finns en anledning till att jag inte kan vara ledig för länge.. ;p
Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: