Helgen som varit =)

2010-06-09 / 21:11:59

Det har varit en super skön helg och vi är redan mitt i veckan.
Nu har jag nog kommit dit i körningen där jag faktiskt njuter av den även om det spöregna idag och jag knappt såg ut. hihi men härligt är det.

Så här såg Wilma ut i fredags när jag hitta henne på balkongen, hörde bara att hon gnällde till och kunde inte hitta henne nån stans, men på balkongen satt hon och spande på luftballonger o gruffa för sig själv när de drog i snöret så det pös och fräste =) Så mysig så. fram tills nu! Skendräktig igen, går omkring med pipen, äter gräs till hon spyr, gnäller, matvägrar, gräver ute bäddar sönder allt inne.. jag blir så trött!!

Sen har hon kommit på att man ska gå upp jätte tidigt för att vi har en dörr till som man ska ställa sig o gnälla vid - balkongdörren.. upp tidigt o ut o sola det ska hon, vi har brottats om kuddarna ute på balkongen när vi ska sola haha men det är ju kul att det finns en som delar mitt intresse..




 Luftisarna som Wilma skulle skrämma iväg.



Nån av dagarna hängde Jonte här i ett par timmar o efter att vi varit på snigeljakt o turats om att hoppa i vattenpölar så satte sig grabbarna till rätta för att titta på "Våra värsta år"... =)
(Hoppas det är ok att kortet ligger ute annars får ni hoja till)

Hade en trevlig kväll med Linda o gänget i fredags.

Sen kommer jag nog inte ihåg så mycket mer av vad som hänt sen sist... Minnet sviktar nu när jag sover så oroligt, är dödstrött på dagarna o drömmer o flänger omkring på nätterna. Köpte Johannesört för att se om jag kunde slappna av, ska inte ha för stora förhoppningar höll nästan på att däcka av i soffan under eftermiddagen men jag sov lugnt, stilla o rofyllt under natten =D Synd att jag var tvungen att gå upp så in i bengen tidigt bara...

Imorgon undrar jag om det inte blir en tripp till mediamarkt också vi får se.. ?=)
Hade hittat en telefon på blocket som jag tänkte skulle funka nu när min är så kass, men vilken tur att jag inte bara satte in pengarna på det kontonummret som skickades till mig, tyckte frakkostanden var på en konstig summa o ville ha den skickad med kollinr så den gick o spåra om nått hände på vägen så då ringde jag upp killen i annonsen och det visade sig att någon lagt upp en falsk annons i hans namn, hade ringt flera som redan satt in pengar. Så glad jag är att man är försiktig av sig.. Hade haft riktig ågren om jag slängt de lapparna i sjön.. bah..

Nu ska jag nog hoppa i säng så jag orkar med morgondagen... Nattinatti

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: