Avsevärt lugnare under dessa omständigheter

2010-03-08 / 16:28:16
Idag skulle jag egentligen tagit en sväng till körskolan men, vaknade med ont i halsen o en viss seghet i kroppen, vilket antagligen är kontentan av att ha varit hemma hos mammi o pappi och bara fått vara i två dgr. Är så himla skönt men så fort kroppen känner av vila så kommer de till synes oönskade sjukdomarna så jag hoppar skolan idag o tar det förhoppningsvis efter seminariet i varberg imorgon.. =) Ska bli frisk på 1 dag men honungen är slut!! snyft.. O där fick jag tag i underbara Jennie som skulle köpa med sig honung till mig TACK!!!

Var egentligen jätte hes inatt o när T ringde för att jag skulle hämta dem i stan (hade lovat att vara chaffis) så var jag helt död.. men det blev en sväng in på shell för natta mat o det verkade som pojkarna hade haft trevligt när de lullade fram till bilen =)

Tyvärr var jag tvungen att väcka min smått onyktra man för att pila ut med Wilma då jag kände mig så dålig, inte sååå uppskattat... men men inte mer med det.. Kommer antagligen sitta här o vänta på att han ska sluta jobba.. meningslöst.. jaja Snart är denna kursen slut för den har gjort sig till leda o på fredag tentar vi av den.. Håll tummarna för att jag slipper göra om den!! Så skall vi läsa en betydligt intressantare kurs o börja förbereda oss för C-uppsatsen, ämnet är kirrat sen länge, intervjupersonerna klara och mycket annat också så det ska nog inte bli så svårt.. ;D


Dagens känsla...

Men snart snart kommer det kännas mkt bättre..

Förresten GLÖM INTE ANMÄLA ER TILL VÅRRUSET!!!
Jag o mammi anmälde oss igår.. ska promenera runt detta året då man inte hunnit träna som förra gången... men ska bli riktigt kul, först vårruset, dagen efter ska vi ta en heldag på stan o shoppa inför våren How wonderful life is..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: