Känner mig ynklig

2010-03-10 / 10:30:37
Fortfarande dålig, var i Varberg igår för seminarum och det gick bra.. Men idag fy vad jag mår..

Ont i halsen
Hosta
Huvudvärk
Öm i kroppen

Så här har jag inte mått på huuur länge som helst :(



Bad T ta med sig halstabletter hem inatt, o när jag vakna av att han kom hem o bad om dem, så var det hat som bubblade.. Han hade glömt dem trots att jag skickade sms till båda telefonerna!!!

Jag som hade hoppats på att kunna åka till backa o köpa nya skor i butiken där men nej verkar inte så.. har hittat ett par urläckra i samma färg som virus här ovan.. O tyckte jag kunde få inhandla det då jag nu slängt de skor som är trasiga, duktig som jag är.. =)

Har en känsla av att man kan få må så här till fredag minst, kul att sitta med tenta o må pyton.. =(




Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Nen

Välkommen till min klubb. fy fan va taskigt jag mår. Fast mest ont i halsen och snuvig till tusen. Jag har några halstabletter nere hos mig om du vill ha. Jag vågar inte komma å ringa på om ni sover så de e bara å komma ner å hämta om du vill. Kram

Kommenterat - 2010-03-10 / 11:31:44  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: