Lealös

2010-03-24 / 17:51:17

Är såå trött så jag tror att jag behöver sova ett par timmar om jag vill vara uppe något alls ikväll.. Pratade bort hela gårdagskvällen med min sötaste Tilda =D men alltid skönt att få prata av sig.. Tack för det.

o

Som ni vet så har jag ju börjat övningsköra detta är ju liksom livet just nu, men så leder det till kunskap om varenda muskel i kroppen



För vilken sjuk träningsvärk jag har efter gårdagens pass, det värker i ryggen, benen, skuldrorna, armarna, nacken, ja precis överallt haha För att inte taala om det feta blåmärket jag har på vaden efter att ha lagt ner hojen :P



Idag har jag iaf haft en otroligt givande praktikdag och kan bara inte fatta att det endast är 2 dgr kvar.. Nu vet jag verkligen vart jag vill arbeta när studierna är avklarade.. ;D

usch nä nu måste Wilma ut s¨jag skall försöka att rulla ur sängen och sen göra något vettigt med det som är kvar av dagen ;)

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: