Sängkläder

2010-03-04 / 19:14:39
 

Så här satt man och skulle ta kort på de nya sängkläderna som inte ser speciellt märkvärdiga ut, men som har ränder på sig ;D Jag köper ju inte kläder med ränder på längre så därför uppskttar jag dem helt enkelt desto mer.. Men så börja jag fundera, vilken konstig grej att ta kort på.. våran säng, ståendes i vårt sovrum ihop med allt annat som inte får plats i lägenheten.. haha

Då har man inte mycket för sig.. Men bestämde mig under dagen för att låta vinteröverkastet få ligga kvar ett tag till, för det andra matchar ju inte ränderna :P

Längtar till de e dags o krypa ner i kojen, finns få saker som är så sköna som nytvättade, nybäddade lakan.. (Borde varit manglade oxå då hade det varit perfekt...)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: