Stabilt

2010-03-22 / 19:18:11

Satt här och fundera över varför jag har så förbenat ont i bumpen.. så kom jag på det som ett slag i nyllet..
Fredag: Jag genar över gräsmattan, trampar på en isfläck och faller pladask ner.. Under isen var ju tyvärr inte gräs utan berg.. inte konstigt att jag har ont haha..

Idag har jag varit på ams o suttit i samtal.. trevligt trevligt sen har inte mycket hänt efter det..
På vägen hem gick jag o störde mig på idioten som kom närmare o närmare o släpade benen efter sig.. tyckte på något sätt att det var bekant o det kan man ju säga att det var för när jag vänder mig om så var det mitt älskade T hihi

Annars ser veckan allt annat än lugn ut.. Imorgon skall jag vara i Nordstan o promota med Vux sen bär det iväg till körningen, för att sedan avsluta med lite teori :P så kommer den dagen att vara förbi..

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: